جملات و اس ام اس های عاشقانه آذر ۱۳۸۹ √
نوشته شده توسط : بچه مثبت

 

 

 

SMS

 

 

.

 

 

آرزو میکنم که فرو افتادن هر برگ پاییزی آمینی باشد برای آرزوهای قشنگت . . .

 

 

.

 

 

SMS

 

 

.

 

 

اندیشه ات را با که میپرورانی ؟

 

 

خوش به حالش …

 

 

اما مرا همین بس که

 

 

“دوستت دارم”

 

 

.

 

 

SMS

 

 

.

 

 

به سراغ من اگر می آیی دگر آسوده بیا

 

 

چند وقتی ست که فولاد شده چینی نازک تنهایی من . . .

 

 

.

 

 

SMS

 

 

.

 

 

پس شاخه های یاس و مریم فرق دارند / آری اگر بسیار اگر کم فرق دارند

 

 

شادم تصور میکنی وقتی ندانی / لبخندهای شادی و غم فرق دارند . . .

 

 

.

 

 

SMS

 

 

.

 

 

دلتنگ تو امروز شدم تا فردا / فردا شد و باز هم تو گفتی فردا

 

 

امروز دلم مانده و یک دنیا حرف / یک هیچ به نفع دل تو تا فردا . . .

 

 

.

 

 

SMS

 

 

.

 

 

بیا با هم بجنگیم ، من شکست می خورم و تو پیروز می شوی

 

 

بعد تو مرا تسخیر کن !

 

 

.

 

 

SMS

 

 

.

 

 

نافم را که بریدند ، فاصله ها شد تقدیر من

 

 

آری از همان وقتها شروع شد بی تو بودنم . . .

 

 

.

 

 

SMS

 

 

.

 

 

ز روزی که یکی دلم را برده / تب دارم مثل طفل سرما خورده

 

 

گفتارم شعر ، شعرهایم هذیان / دکتر جان بنده زنده ام یا مرده . . .

 

 

.

 

 

SMS

 

 

.

 

 

گر فراموشت کنم بر من حرام است زندگی / من تو را با جان خریدم کی فراموشت کنم . . .

 

 

.

 

 

SMS

 

 

.

 

 

نام تو رازی نوشته بر بال پروانه هاست ، گلها همه به نام تو مشهورند

 

 

آیینه های از انعکاس نام تو می خندند و من تنها برای تو می گویم ، زندگی کن تا زنده بمانم . . .

 

 

.

 

 

SMS

 

 

.

 

 

غم دانه دانه می افتد روی گونه هایم ، آری شور است طعم نبودنت !

 

 

.

 

 

SMS

 

 

.

 

 

زندگی در گذر حادثه هاست ، گاه تلخ است و گهی شیرین است

 

 

دل ما در پس این تلخی و شیرینی هاست ، صاف و صادق بماند زیباست . . .

 

 

.

 

 

SMS

 

 

.

 

 

گنجشک ها با این که تعدادشون خیلی زیاده بازم همدیگه رو میشناسند

 

 

اما نمیدونم توی دنیا چندتا مثل من وجود داره که تو منو فراموش کردی . . .

 

 

.

 

 

SMS

 

 

.

 

 

اج من بر سرم نیست ، تاج من در قلب من جای دارد

 

 

تاجی که به ندرت پادشاهی را از آن بهره داده اند

 

 

(شکسپیر)


 

!نظر یادتون نره!

 


با تشکر:احمد بچه مثبت!




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس--[√] , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس , SMSآذر , اس ام اس های جدید آذر , اس ام اس عشقولانه , SMS عاشقانه جدید , پیامک جدید , مسیج جدید آذر , , اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا و جدید , سری جدیترین اس ام اس ها , سری جدید و ناب اس ام اس های عاشقانه عمیق و تاثیر گذار , عاشقانه ترین اس ام اس , عشقولانه , متن عشقولانه زیبا , مجموعه sms های زیبا , مجموعه اس ام اس های عاشقانه , مجموعه کامل اس ام اس های 89 , مرکز اس ام اس ایران , مسیج آذر ماه , مسیج جدید , مسیج خیلی جدید , پیامک امروز , پیامک امروز عاشقانه , پیامک برای معشوق , پیامک زیبای عاشقانه , پیامک عاشقانه ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 163
|
تعداد امتیازدهندگان : 50
|
مجموع امتیاز : 50
تاریخ انتشار : 7 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
hani در تاریخ : 1389/9/24/3 - - گفته است :
slm aizam vebloghe bahali dare kheyli ghashnghe
ye sare ham be man bezan tnx _______________________________________________________ _________________________________________________________ _______________________________________________________ احمد بچه مثبت: سلام هانی لطف دارین شما ! چشاتون قشنگه.. اومدم به وبلاگت.. شیک و قشنگ بوودددد.

/weblog/file/img/m.jpg
lbl.boy18 در تاریخ : 1389/9/19/5 - - گفته است :
paiamat alianharchan kaman vali golchinan vaghty donbale ye paiam migardi har saiti hezarta sms dare val hamash cherte agaram be dard bekhor dashte bashe peda nemishe ____________________________________________________ ______________________________________________________ ____________________________________________________ احمد بچه مثبت:سلام داداشی آره اینجوریه که گفتی! تنکس از اینکه مارو قابل دونستی اومدی به وبلاگ درویشی و ساده ام ههه! بازم بیا خوشحال شدم!

/weblog/file/img/m.jpg
نادیا در تاریخ : 1389/9/10/3 - - گفته است :
che bahali to!
milinkamet!
bos ____________________________________________________ ________________________________________________________ ____________________________________________________ احمد بجه مثبت: سلام نادیا تو باحال تر به نظر میای تنکس منم لینکیدمت... بازم بیا!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: